هـــــــی روزگار (2)

دلتون بسوزه:

         

3 پاسخ

  1. سلام

    جالبه اطراف آگهی اون خانم همه مرد هستند !

    چه کسی بود می گفت بچه های ایرانی تو کاره فتوشاپ وارد نیستند ؟!

    خبر از اول
    ——————————————————————————————————————–
    فورکلارنده:سلام وحید جان ممنون از نظرت.فکر نمیکنم کار فتوشاپ باشه. کسی که این عکس رو فرستاد از اونطرف آب فرستاده نمیدونم والا شایدم کار فتوشاپ باشه.
    در هر حال ممنون از اینکه سر زدید.

  2. سلام عزیزم شما که سرورید من تو معرفت پیش شما کم میارم حقیقتش این روزا سرم خیلی شلوغ بود ولی یبار اومدم نظر دادم مثل اینکه ثبت نشده در هر صورت به یادتون هستیم.
    ————————————————————————————————————————
    فورکلارنده:درود به رضی عزیز راستش میخواستم نظرت رو ویرایش کنم و این شکست نفسی ها رو ازش پاک کنم که دیدم معنیش میشه سانسور اما به جاش ازت میخوام که این حرفها رو نزنی چون بنده در کنار شما دوستان بزرگ اصلا به چشم نمیام.
    با تقدیم احترام فورکلارنده.

  3. دوست گرامی من منظور شمارو کاملا» درک میکنم اینها در واقع احکام اسلام هست اما امامان و بعدش خمینی دجال که خودشو به نام امام جازده بیشتر روشون تاکید کرده اند . اینکه من هم بیشتر روی اسم امام تاکید کردم ولی نظر شما منو بیشتر به فکر فرو برد میرم جوابمو تصحیح میکنم درضمن من هم شمارو اینجا لینک کردم موفق باشید قربانت نوشین
    ———————————————————————————————————————
    فورکلارنده: نوشین عزیز از کامنتت خیلی ممنونم. در مورد این جوابی که داده بودی توی وبلاگت باید بهت پیشنهاد کنم بیشتر دقت کنی چون وقتی میگی اینا (به اسم اسلام) هر چیزی میخوان به خورد مردم میدن. اینطور تعبیر میشه که ماهیت اسلام مشکلی نداره و این اسلام مداران هستند که دین رو خراب کردند و همین باعث میشه ریشه ی دین سر جاش باقی بمونه بهتره ما و شما که این کارها رو پیش میبریم باعث این سوءتعبیر ها نباشیم.
    با تقدیم احترام فورکلارنده

بیان دیدگاه