بذار بزنن هم فاله هم تماشا

سلام آقا.

سلام چطوری؟

ای بدک نیستم راستی خبر داری؟این موشک های اس 300 داره میرسه ها.خیلی حال میده نمیدونی چه کارائی هائی داره که.

آقا:بابا راستش من یکی که خسته شدم از این بازیا. دیگه هم حوصله ی رهبری این مملکت رو ندارم.به نظرت چی کار کنیم؟

والا منم موندم این ملت خیلی خرن بلا نسبت بعضیا. من واقعا نمیدونم باید با چه زبونی بهشون بگیم که ما دیگه خسته شدیم و نمیخوایم حکومت کنیم.

آقا:تو چی میگی؟ نظری راه حلی چیزی نداری؟

چی بگم والا یه چیزائی دارم توی آستینم اما نمیدونم کدومش بهتره؟

آقا:بگو بینیم.

اولیش اینه که توی تلویزیون داد بزنیم ملت ما خسته شدیم از حکومت کردن بیاین خودتون مملکتتون رو بگیرین دستتون هر غلطی میخواین بکنین باهاش.

آقا:احمق دیونه شدی؟اینو بگیم که میریزن توی خیابونا اولین کاری که میکنن اینه که شلوار ما رو در میارن خرخرمون رو میجون.بعدیو بگو بینم.

خوب چی کار کنم خودتون گفتید بگو

آقا:خفه شو ابله. بگو بینم.

چشم.بعدیش اینه که اول هممون فرار کنیم بعد از ماهواره بریم کنار اپوزیسون بشینیم از اونجا این حرف رو بزنیم.

آقا: نه اینم حال نمیده. میدونی؟من رهبر این مملکتم نمیتونم شادی و هیجان زیادی داشته باشم آخه مردم چی میگن؟بخاطر همین میخوام یه راه توپ بندازی جلو پام.

آقا؟ نظرت در مورد این بحث هسته ای چیه؟

آقا:هسته ایه دیگه. من چه میدونم من که تا حالا ندیدم والا نمیدونمم که چرا گوشت میوه رو ول کردید افتادید به جون هستش.

خوب نمیخوادم بدونید. همین قضیه ی هسته ای یه راه حل جالبیه ها.

آقا:خوب جون بکن بگو بینم چی میخوای بگی.

ببین اسرائیل الان گرخیده از ما سر همین موضوع هسته ای.فکر میکنه که ما میخوایم بزنیمش.بخاطر همین ممکنه هر لحظه بهمون حمله کنه. اگه حمله کنه ما خیلی حفظ آبرو کنیم تا یک هفته دوام میاریم بعد اعلام شکست میکنیم خودمونم یواشکی فرار میکنیم این ملت خر هم میفهمن که باید زود تر از اینا اقدام میکردن که به این روز نمی افتادن.

آقا:خوب حالا میگی چیکار کنیم؟

خوب همین دیگه. این موشکای اس 300  که روسیه داره میده خیلی امریکا و اسرائیل رو ترسونده هم از برنامه ی هسته ای ترسیدن هم از این موشکا. میگن تا این موشکا برسه و جا گذاری بشه و نیروها آماده بشن نزدیک یک سال طول میکشه خوب اگر این موشکا مستقر بشن که کارشون سخت میشه. من میگم بیا این قضیه ی موشکی رو سر صداش رو بلند کنیم بلکه اونا بیشتر بترسن. حمله میکنن و میزننمون ما هم به خواستمون میرسیم. نظرت چیه؟

آقا:ایول دمت گرم با این فکرت. خیلی حال کردم. اصلا بذار بزنن هم فاله هم تماشا ها؟

2 پاسخ

  1. سلام

    فورکلارنده عزیز جالب بود.
    ولی اینا عمرا از مملکت داری خسته بشن.
    تازه جاپاشونو محکم کردن.شما مطمئن باش کوچکترین احساس خطر، کلی امتیاز میدن و خرج می کنند تا موقعیتشون به خطر نیوفته.

    نخیر شما نمی خوای از سیاست دست برداری!!!!

    ولی از شوخی گذشته این کار و نوشته های شما نشون دهنده احساس مسئولستی است که برای خودت در قبال
    مردم می کنی وقابل تقدیر است. دستت درد نکنه.

    تعجب من از آدمایی (وبلاگ نویسان)است که در حالی که خودشون بسیار محافظه کارانه و دست به عصا مطلب می نویسن ، خودشون رو از بقیه بسیار فهمیده تر و دلسوز تر می دونند واز نظر اونها بقیه فهم سیاسی ندارند وبه قول خودشون از بس با ما نفهما (بلانسبت همه) سرو کله زدن
    خسته شدن ؟!!!!
    نمی دونم مطلب رو گرفتی یا نه ؟

    راستی فورکلارنده جان خیلی دوست داشتم نظر اصلی و البته کاملی درباره پست جدیدم می دادی. برام مهم است.

    با تقدیم احترام
    خبر از اول
    ———————————————————————————————————————-
    فورکلارنده:سلام وحید عزیز. آقا این که سیاسی نبودش. بود؟;)
    نمیخوام وارد سیاست بشم ولی اینا انقدری به جیب زدن که اگه همین الان ول کنن برن تا هفتاد و سه نسل پشت سرشون لازم نیست کار کنن.
    در مورد مطلبت هم میام نظرم رو میدم خیالت راحت
    با تقدیم احترام فورکلارنده.

  2. عقد نامه آریائی بزبان فارسی بروزم
    دوستان گرامی برایتان این بار کاری کردم تا بتوانید در ازدواجهایتان از عقد نامه های آریائی بزبان فارسی استفاده کنید.

بیان دیدگاه